wtorek, 15 kwietnia 2014

Zabieracie ze sobą lunch do pracy?

Jeśli tak, to co najchętniej? :-) Kanapki, owoce, sałatki... a może coś gotujecie? Wiele osób mi już mówiło, że chętnie by sobie takie fajne jedzenie do pracy zabierało, ale rano nie ma czasu na gotowanie. Wystarczy wstać parę minut wcześniej i wszystko da się zrobić ;-) Jedyne czego potrzeba to odrobina organizacji (i chęci :)). Jak ja to "ogarniam"? Wstaję, idę do kuchni, do garnka wrzucam kaszę, na patelnię jakieś warzywa, nastawiam minutnik na ok 15 min i idę do łazienki. W czasie kiedy się ubieram, myję, część jedzenia robi się sama ;-)
Potem jedynie przekładam kaszę i warzywa do pojemnika, czasami prażę ziarna słonecznika, dorzucam jakieś świeże warzywko i gotowe.
Prawie codziennie, zabieram też ze sobą koktajl, który jest moim śniadaniem. Jego przygotowanie nie zajmie więcej niż 5 min ;-)
Oto przykładowy zestaw:


Koktajl:
2 banany
seler naciowy (2-3 łodygi)
garść szpinaku
300-400 ml wody
1 łyżeczka młodego jęczmienia

W pudełeczku:
kasza gryczana (ok 50g)
fasolka szparagowa (ok 225g)
prażone ziarna słonecznika
jagody goji
pół ogórka, pół papryki
olej z pestek dyni

Do tego jabłko (albo 2, czasem dodatkowo banan), daktyle, orzechy włoskie.

Miłego dnia!

2 komentarze:

  1. Czesc!
    Czy mozesz napisac (bo slabo widze na zdjeciu) w jakim kubku (czy czyms...) nosisz koktaile do pracy?
    Szukam czegos a'la bidon, znalazlam jakies sloiko-kubki "Ball" ale 64 zl wydaje mi sie cena iscie zbojecka.
    Takze jestem ciekawa co tam sie ukrywa za pojemnik na zdjeciu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej! Też długo szukałam odpowiedniego "czegoś" na koktajle :) To na zdjęciu to shaker firmy Sistema. Są na allegro i często w większych marketach. Cena też całkiem całkiem. :)

      Usuń