niedziela, 6 kwietnia 2014

Różowy koktajl z guaraną

Prawie każdy poranek zaczynam od koktajlu. Zazwyczaj jest zielony, ale dziś przyszła mi ochota na coś innego ;-) Zapasy mrożonej żurawiny powoli się kończą, a wykorzystuję je głównie do koktajli i sorbetów.

Składniki:
1 duży, dojrzały banan
szklanka żurawiny (u mnie mrożona)
1/2 szklanki wody
1/2 łyżeczki mielonej guarany
odrobina nasion chia do posypania

Wykonanie:
Banana, żurawinę, wodę i guaranę miksujemy ze sobą, przelewamy do szklanki, posypujemy nasionami chia i gotowe. 



Guarana posiada właściwości pobudzające, można pić z sokami, koktajlami. Nie rozpuszcza się w wodzie, dlatego polecam zmiksować wraz z owocami w blenderze :-) Należy jednak pamiętać, że ze względu na dużą zawartość kofeiny nie jest polecana osobom z nadciśnieniem. 
Sproszkowaną guaranę otrzymałam w ramach współpracy, o której pisałam co nieco tutaj


Zdrowy tryb życia

3 komentarze:

  1. Piękne kolory mają Twoje koktajle!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. z guarany jeszcze nie piłam :) wygląda super

    OdpowiedzUsuń