wtorek, 5 listopada 2013

Sałatka z tofu

Nie mam tak dużo czasu jakbym chciała. Czasem zdarzy się, że mam jedynie 5 min na przygotowanie czegoś do jedzenia. Jedną z takich rzeczy, które powstają w mgnieniu oka jest np. taka sałatka....

Składniki na 2 porcje:
200 g tofu wędzonego albo chilli
mix sałat (paczka - 240 g)
100 g kukurydzy (ok. pół puszki)
1 łyżka oliwy z oliwek
50 g słonecznika łuskanego
10 - 15 g jagód goji
sól do smaku

Wykonanie:
Sałatę i kukurydzę przekładamy do większej miski, polewamy oliwą, solimy i mieszamy. Nasiona słonecznika prażymy na patelni. Tofu kroimy w kostkę. Sałatę przekładamy na talerze, następnie dodajemy tofu i uprażone nasiona słonecznika, posypujemy jagodami goji i gotowe! Smacznego!




Śniadania do pracy/szkoły

5 komentarzy:

  1. Tak, idealnie na kolacje :)) Jak mi się teskni za toFuu. A z prażonym słonecznikiem i warzywami to musi być obłęd :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A, no i zapomniałam pochwalić kolory :D

    /P.

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię szybkie sałatki :D
    szczerze jeszcze nie jadłam tofu... jestem spłukana xd nigdy nie mam kasy na takie rzeczy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, tofu do najtańszych produktów nie należy ;-) Dlatego zbyt często go nie jadam, choć mogłabym codziennie pod różnymi postaciami.

      Usuń
  4. Tofu... chciałabym kiedyś skosztować. Choćby właśnie w takiej sałatce, albo pod inną postacią. Ciekawa jestem bardzo.
    Sałatka prezentuje się pięknie, a smak mnie ciekawi
    Dziękuje za wpis w akcji śniadaniowej

    OdpowiedzUsuń