niedziela, 6 października 2013

Owsianka - ile osób tyle przepisów :) A jaka jest Twoja ulubiona?

Na wielu blogach można znaleźć setki, ba! Tysiące pomysłów na owsianki. Też często jem owsiankę na śniadanie (i nie tylko). Kiedyś codziennością była u mnie owsianka na mleku, z bananem, czekoladą lub masłem orzechowym. Jednak od dłuższego czasu nie mogę pić mleka, jeść czekolady (poza gorzką), masła orzechowego... Dlatego owsiankę gotuję na wodzie i wymyślam inne dodatki, wciąż szukając ulubionej kompozycji. Oto kilka moich propozycji z ostatnich dni:

Owsianka gotowana z wiórkami kokosowymi, podana z musem z bananów, dyni i jabłek oraz z orzechami włoskimi.

Owsianka z orzechami włoskimi, jagodami goji, polana syropem z agawy

Owsianka dyniowa z cynamonem i syropem klonowym


A Wy z jakimi dodatkami lubicie owsiankę najbardziej? 

4 komentarze:

  1. ja kocham owsianki i trudno mi wybrać jeden konkretny ulubiony smak, z każdym dniem zachwycają mnie nowe kompozycje ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. tu akurat można tyle wymyślać, że dasz radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam owsiankę :) najbardziej smakuje mi z dodatkiem mleczka kokosowego, staje się wtedy meeega kremowa :) omnomnom

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurcze, z mleczkiem kokosowym nigdy nie jadłam! Muszę ten błąd naprawić, koniecznie! :)

      Usuń